bah niveau puissance ca n'a rien à voir
Celle du prince est une moto qui développe 140ch il me semble (cité ds la vidéo) pour un poids d'environ 200kg je pense pour une moto de cette époque ...
Du coté de ghost rider, là on tape ds le gsxr 1000 avec prépa de oufzor, allé un ptit descriptif pour avoir la larme à l'oeil ...
ENGINE:
* 988cc
* Port & Gas Flow Cylinder Head
* Factory cylinderhead gasket
* Suzuki GSX-R600 K1 valve springs
* Yoshimura stage 2 cams with slotted cam Sprockets
* Yoshimura tri-oval full race system
* Factory fuel injection system
* Power comander PC3R
* Nicko G-pack
* Factory kit gearbox
* NRC engine covers
* power, 191hp on the back wheel
CHASSI:
* Fully race prepared front forks by Wilbers
* Race reardamper, Wilbers
* Öhlins stearing damper
* NBM hydraulic steel brake lines in front and rear.
* Harris footrest kit with adjustable footpeg position.
* Race brake pads in front and rear
* ISR mastercylinder/front brake
* ISR clutch lever
* ISR brake discs in front and rear
* Harris clip-on
* ISR dual full floating 300mm discs in front
* ISR 220mm disc in rear
BODY WORK:
* Carbon fuel tank
* Carbon Frameguards
* Carbon Rear Hugger - Vented
* Carbon Heelplates
* Carbon Exhaust Hanger
* Carbon chainguard
* EVO Undertray
* Carbon fairing
* Carbon race Seat
* Crash mushroms on the frame & front wheel
En effet ca joue pas dans la meme cours ...
Et encore, là c'est la moto qu'il utilise lors de ses "ptits run", mais qd il est de taper des pointes avec wheeling et tout le tralalala, il y a l'autre joujou
, un ptit haya turbo avec échapement libre ...
ENGINE:
* 1298cc
* McXpress racing turbo kit with everything + much more & bigger
* Port & Gas Flow Cylinder Head
* JE low compression pistons
* Steel rods
* Johnson race crankshaft
* Kent cams, high performance camshafts
* Laminova watercooled oilcooler
* NBN hudraulic steel clutch line
* TTS gearbox with 15% higher speed on 6 gear
* Front sprocket, 17-19
* Rear sprocket, 32-38
CHASSI:
* Special made frame by Andersson turbo system
* Öhlins special made front forks
* Öhlins rear damper
* Öhlins steering damper
* ISR dual 6-piston radial-mount calipers in front
* ISR 6-piston caliper in rear
* ISR dual full floating 320mm discs in front
* ISR 240mm disc in rear
* ISR radial master cylinder and lever
* ISR clutch lever
* Race brake pads in front and rear
* NBM hydraulic steel brake lines in front and rear
* Harris adjustable yokes triple bolt bottom fixing
* Harris footrest kit with adjustable footpeg position
* Renthal handlebar
* PVM forged magnesium 10-spoke wheel in Y-spoke design, front and back
PERFORMANCE:
* Power, 499bhp on the back wheel
* Topspeed, enough even on one wheel
* Performance, 0-300km/h 9.1 second
Oué oué 500ch ... et le 0 à 300 en 9.1sec (c'est meme pas le temps que mets votre voiture à etre à 100km/h...)
C'est une fusée cette moto
Bon allé j'arrete là car jme fait mal au coeur