It's technically a hearsay game of six degrees, but... PS3Fanboy received whispers that Sony's readying MotorStorm-related downloads to put up in the Store in a couple of weeks. No specifics were given, from download details to price (If there is a price), but the claim says that this download will address a number of multiplayer issues such as spawn glitches and ultra boost.
Si je traduis bien une mise à jour pour motorstorm d'ici une 15éme de jours... Touchant le multiplayer, le systeme de boost...
__________________ Sony Vaio White VGN-FE21M, Win XP media center Sony psp sl Ice silver Jap M33 Go messenger : atom3x Sony Ps3 60Go : Virtua Tennis 3, Oblivion GOY, Assassin's Creed, Warhawk, singstar + micros,COD4, Fifa 09, GT5 Prologue, COD4...
Enfin le Home US en poche... Powaaaa !!!
Pseudo Eur : AtOm3X
Dernière modification par Atmox ; 17/04/2007 à 06h26.
Si je traduis bien une mise à jour pour motorstorm d'ici une 15éme de jours... Touchant le multiplayer, le systeme de boost...
Non, tu traduis mal lol
C'est dit "a couple of weeks" donc ça veut dire "dans quelques semaines".
T'as dû comprendre "deux" à cause de "couple", je me trompe ?
trop bien fait et ça a l'air fun, jouable en ligne il faut s'aidé pour passé les stages. La video est en HD, mais elle passe pas avec vlc chez moi, j'ai regardé avec windows media player
Littlebigplanet J'achete des sa sortie.
Dernière modification par Leo21 ; 17/04/2007 à 20h06.
It's technically a hearsay game of six degrees, but... PS3Fanboy received whispers that Sony's readying MotorStorm-related downloads to put up in the Store in a couple of weeks. No specifics were given, from download details to price (If there is a price), but the claim says that this download will address a number of multiplayer issues such as spawn glitches and ultra boost.