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Vieux 08/10/2017, 21h42   #354 (permalink)
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Par défaut POPStarter_r13_WIP_06_PROTO_20171008

POPStarter_r13_WIP_06_PROTO_20171008.zip
- Fixed a codecache memory leak, which filled up the memory with iterated calls to the exception handler

- Correction d'une fuite de mémoire du codecache, qui remplissait la mémoire de liens vers l'exception handler.

ENGLISH :
Can anyone try both the USA and a PAL version of Disney's Treasure Planet, compare the two, and tell me if the PAL version crashes or does something bad that the US version does not ?
I'm investigating the codecache memory leaks (which are more likely endless recompiler loops). One of them is patched by this build, and this seems to prevent Treasure Planet from crashing, at least before the main menu. It probably fixes more games that suffer of this odd recompiler behavior too...
Does not help with Digimon World. I'll need to craft something in order to disable/re-enable a bunch of POPS fixes while playing, to trace the execution and find where it starts messing up...

FRANÇAIS :
Est-ce que quelqu'un peut tester les versions US et PAL de La Planete Au Tresor, comparer les deux, et me dire si la version PAL déconne par rapport à la version US ?
J'enquête sur les fuites de mémoire (qui sont plutôt des boucles sans fin dans le recompiler). L'une d'elle est patchée dans cette build, et semble empêcher le crash de La Planete Au Tresor, du moins celui avant le menu principal. Ça corrige probablement d'autres jeux aussi.
N'aide pas sur Digimon World. J'aurais besoin de bricoler un truc pour désactiver/réactiver quelques correctifs pendant la partie, pour tracer l'exécution et trouver où ça foire.
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Ces 3 utilisateurs disent Merci à krHACKen pour ce poste utile:
antonioks (09/10/2017), shmoo (09/10/2017), Squaresoft74 (10/10/2017)