Ba PlanetAxel c'est la merde là.
De 1, il était censé être en stock le 15. J'ai reçu un mail aujourd'hui me disant qu'il n'est toujours pas en stock et pas de nouvelle date...
De 2, ces connards ne se dérangent pas pour prélever l'argent alors qu'ils n'ont même pas la marchandise à envoyer.
Donc là je l'ai en travers de la gorge, PlanetAxel je n'irai plus je crois.
Je leur envoi un petit mail :
Citation:
Hi !
I am quite worried about this order, because it is supposed to be a present for christmas.
Do you know if I will receive it before ?
Moreover, I saw that the payment was done while the order is not sent ?! I am not enthusiastic about this, you can not even precise a delivery day (it is not precised in the mail I received). When I made my order, the headset was not on stock, but no problem, "you take the money".
As a french customer, in my country, this is not working like that so I am quite disapointed.
I hope that you could make me change my mind about PlanetAxel.
Reguards,
Louis D.
|